Pinkit rajaukset

by - 15.3.14

Lisää hulluja meikkilookeja sarjassamme "Tuota en koskaan käyttäisi". Oli tullut ostettua joskus taas jostain alelaarista Rimmelin pinkki silmänrajauskynä sävy Purple Shock ja kuten arvata saattaa, eihän sitä nyt hirveän usein tule käytettyä. Tässäpä kuitenkin kokeilun lopputulosta :D




Omasta mielestäni tein aika ikävän virheen kun laitoin rajaukset sekä ylös että alas. Huomasin vasta kuvista miten oudolta se näyttää! Luomivärinä oli todella hennon vaaleanpunaista koko luomella ja huulilla Viva la Divan Moon Walk. Silmämeikki ei todellakaan ollut oudosta väristään huolimatta mitenkään näyttävä tai kilpaillut huulien kanssa huomiosta.



En itse ihan hirveästi ihastunut tähän silmämeikkiin :D Täytyy kokeilla vielä myöhemmin ihan vain pelkkää ylärajausta, näyttää todennäköisesti paljon paremmalta. Tuota Rimmelin silmänrajauskynää ei varmaankaan enää myydä missään enkä ole nähnyt ainakaan millään markettimerkillä pinkkiä silmänrajaustuotetta (mistähän mahtaisi johtua...), mutta tuskimpa haittaa. Ei tullut mitään menestystarinaa kyllä pinkkisilmistä. Ja joo, nyt kun näin sanoin niin varmasti ensi vuonna pinkit rajaukset on kuuminta hottia <3 Toivottavasti ei.

Oikein mahtavaa lauantaita kaikille (:

You May Also Like

6 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. No kiitos (: Ei tämä minustakaan livenä pahalta näyttänyt mutta kuvissa jotenkin oudolta :D

      Poista
  2. Ei tuo hullumpi oo. :) Pinkki on kyllä värinä muuten sellanen, että varovasti saa laittaa muualle kuin yläluomille, jotta ei näytä hassulta. :D

    Ps. Näin sut tänään vilaukselta. :D Olin Sokoksella ja siinä ulko-ovien luona vilahdit ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D Vähän kaikki tuommoiset punasävyiset meikit on alaluomella vaarallisia. Joskus näyttää hyvältä ja joskus ei.

      Haha, olen paljastunut :D Juu olin sokkarilla tänään. Valitettavasti en itse yhtään muista kenen ohi olen kulkenut kun kuljen aina vähän omissa ajatuksissani, mutta moikkaa ensi kerralla! :D

      Poista
    2. Totta. :D Parhaimmillaan saa kuitenkin näyttävän ja kauniin meikin aikaan. Mä en edes uskaltais kokeilla, kun en niin hirveen taitava oo tällä hetkellä. :D

      Meinasin tulla nykäsemään hihasta, mutten sitten uskaltanu. Ja kun aattelin, ettet välttämättä ehkä ees tunnistakaan mua. :D Mutta yritän uskaltaa seuraavalla kerralla!

      Poista
    3. Noh harjottelemalla ja erehdysten kauttahan sitä oppii :D

      Ja joo, ehdottomasti vaan ensi kerralla nykäisyä! :D Mä olen kyllä aina hyvällä tuulella ettei tarvitse pelätä kiukkuista bloggaajaa. Ja vaikken ulkonäöltä tunnistakkaan niin ainakin nimeltä sitten (:

      Poista