Lumene Natural Code Triple SHOCK Volume Mascara

by - 15.11.14

Minusta on hauskaa kokeilla uusia ripsareita. Olen hamsteroinut tänä syksynä melko monta kappaletta erilaisista alennuksista ja tarjouksista, joten ripsaripostauksia on jatkossakin tulossa :D Tämän nyt käytössä olevan yksilön olen voittanut Lumene Natural Coden Fb-sivulta ja olen ehtinyt tätä jo testailla kuukauden päivät, joten eiköhän jotain voida jo sanoa!


Okei, tämän ripsarin juttu on ihan selkeästi olla SUPERmuhkea pakkausta myöten. Kirkkaanvärinen tasapaksu hylsy on ihan hauska ja pirteä, erottuu meikkipussista helposti. Putkilon kylkeen on painettu oikein kuva harjasta ja vieressä lukee "for SHOCKINGLY long, strong and voluminous lashes". Eli tosi SHOKEERAAVAA tavaraa on, jos nyt ei jollekkin tullut vielä selväksi :D Sävyn nimi on Triple Black, mitä sillä sitten tarkoitetaankaan.


No se harja? VALTAVA. Oikeasti. Noin isoa harjaa en ole nähnyt vielä yhdessäkään ripsarissa ja argh, isot harjat pelottavat minua. Saan niillä aikaiseksi vain sotkua, varsinkin jos massakin on vielä niin märkää kuin tämä alussa. Että joo, sotkua tuli ja runsaasti tulikin. Meinasin jo turhautua ja heittää tämän mäkeen, mutta onneksi kuivumisen merkkejä on nyt näkyvissä. Myös harjan kärkeen jää melko runsaasti massaa, mikä pitää pyyhkiä pois tai muuten... Hrr.




Lopputulos: ihan ookoo räpyttimet. En omasta mielestäni saanut mitään luvattuja SHOKEERAAVIA mahtiripsiä edes heti alussa ja nyt kun massa on alkanut kuivahtaa, ei ole mitään toivoa. Kyllähän ripsosiin tulee volyymiä ja tuuheutta ihan kivasti, mutta odotin enemmän. En siis mitään perusmaskaraa kummempaa huomannut. Kuvissa en ole tehnyt ripsille mitään muuta kuin hinkannut tätä ripsaria, ei siis taivutusta tai pohjustusta. Luppaluomeni tosin vähän syövät maskarasta tehoja.

Noh, aika njääh-kategoriaanhan tämä menee. Harja on ehdottomasti liian iso eikä lopputulos ole sen arvoinen, että tappelisin tuon muhkupullukan kanssa jatkuvasti. Ei siis huono, mutta ei lunastanut lupauksiaan, valitettavasti. En usko, että ostan enää uudelleen. Ei vaan säväytä.

Hintaa tällä on noin kymppi ja löytyy useimmilta markettikosmetiikkaosastoilta.

Ihanaa lauantai-illan jatkoa (:

You May Also Like

5 kommenttia

  1. Mullakin on tämä, ja se harja on tosiaan ihan järjettömän iso. Aluksi sottasin aika paljon, mutta nyt olen ehkä vähän paremmin oppinut käyttämään sitä. Kerrostamalla saa ihan OK ripset, mutta ei kyllä tosiaan niin shokeeraavaa jälkeä, kuin mitä luvataan. En osta uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, mä olin ihan järkyttyny ku ekaa kertaa ton harjan tuolta hylsystä ulos vedin :D Mulla vaan toi kuivahti jotenkin tosi nopeasti tässä kuukauden sisään, ettei sitä sotkuakaan enää tule. Mutta samaa mieltä olen, vähän pettymystuote (:

      Poista
  2. Huu mun täytyykin seuraavaksi kokeilla tätä! Oon sitä mieltä että mitä isompi ja paksumpi, sen parempi... Siis mascaraharja, tietenkin 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa! :D Mut hei ei se koko vaan se miten sitä käyttää! ;)

      Poista